פורמולה סטונדט – מה שחלף ומה שבדרך
חלק 2 :
" הרבה מאוד קבוצות חזקות לא סיימו את המקצה הזה , בשל תקלה כלשהי ברכב שגרמה לפסילתן , אז עברנו את כל המקצים הדינמיים בהצלחה , והגיע תורו של מקצה האינדורנס " .
" ההתרגשות והפחד היו עצומים , על המסלול היו נוכחים רק ארבע אנשים : שני הנהגים של המקצה : אחמד עומרי ומיכאל קוצ'נקו , אחראי צוות מנוע : אלן עבודואני . כל שאר חברי הקבוצה ישבו ביציע המשקיף ישירות על המסלול , לאחר כל הקפה שסיימנו בהצלחה , הייתה שאגת שמחה מהיציע , ויכולנו לראות מרחוק גוש של חולצות אדומות שלא מפסיק להריע , במפתיע ( או שלא? ) , רק הקבוצות הישראליות עשו רעש ביציע , וכל שאר הקבוצות פשוט ישבו בשקט וצפו ברכב שלהם " .
" על המסלול עצמו , אפשר היה לחתוך את המתח בסכין , במשך  3 דקות הלב פעם בחוזקה " .
" בסופו של דבר , סיימנו את מקצה האינדורנס בהצלחה . כל הקבוצה הייתה באקסטזה מטורפת ! צעקות, קפיצות, שפיכתמים, חיבוקים,ואפילו קצת דמעות, היו רק חלק מהשמחה האדירה שהייתה באותם רגעים ,  כל העבודה האינטנסיבית במשך שנה וחצי הייתה שווה את זה , זוהי תחושת אושר וסיפוק שאין שני לה " .
 






 עונת 2015 :
בתחילת השנה הגיעו אלינו כ53 נהגים , חלקם חדשים וחלקם לא .
יחד עם מנהלי הקבוצה בנינו תוכנית אימונים מסיבית לכל אותם הנהגים הכוללת אימוני סיבולת , סללומים , נהיגת מירוץ מתקדמת , אימוני סימולאטורים ועוד ועוד .
לאחר שראינו שכל 53 הנהגים הצליחו בכל האימונים , חלק יותר וחלק פחות עברנו לשלב הקובע מי יטוס לאיטליה עם הרכב החדש , שלב המיונים .
הדברים הנבחנו בשלב זה : קודם כל והכי חשוב , בחינת מוטיבציה , קורדינציה ומוטוריקה בנהגים , הסתגלות מהירה לתנאי דרך , בחירת קווי נהיגה נכונים במסלול לא מוכר .
 בחינת הדברים בשטח יושמה על ידי יצירת מקצים תחרותיים המותאמים לבדיקת כל הדברים המצוינים למעלה , שבסופם יבחרו חמישה נהגים שיטוסו לאיטליה , מבנה התחרות היה כדלקמן :
1) לכל משתתף ינתנו 4 שרטוטים של מסלולים בתוואים שונים , אליהם לזהות מס' נק' :
א. זיהוי אזור בלימה .
ב. נק' פגישה בסיבוב .
ג. זיהוי 2 אופציות לקו נסיעה אגרסיבי וקו לזמנים .
2) תוואי המסלול משתנה : על כל משתתף לנהוג 30 דק' שמחולקים ל3 מקצים , יערכו מקצים של מדידת זמנים בתוואי החדש ובכל מקצה נהג  איטי יתחלף עם נהג מהיר – בשלב זה תיקבע הרוטציה .
3) סללומים במסלול – בתום 10 הקפות על הנהגים להגיע לזמן המהיר ביותר – הסתגלות למסלול ולרכב .
4) תוואי הפוך – בתום 10 הקפות על הנהגים להגיע לזמן המהיר ביותר – הסתגלות למסלול ולרכב .
בהמשך נבחרו קריטריונים מסוימים על פיהם מנהלי התחרות בחרו את הטובים ביותר .
סיימנו ! , מנצחי התחרות והנוסעים עם הרכב החדש לאיטליה הם :
1)  יוסי דדון
2)  דוד אמריליו
3)  דניאל ג'וסף
4)  דוד דיסקין
 5)  רותם לוי
 
הרכב של עונת 2016 הושק ומחכה לעלות על מסלול המרוצים !

אולי מעניין אותך גם...

טופס מהיר


חדשות ומבצעים

  • ימי הולדת והפעלות לקטנטנים

    ימי הולדת מקוריים לילדים ,
    החל מגיל 4 שנים, במחירים מפתיעים !


  • מבצעים והנחות !!

    שווה להכנס לדף המבצעים..

  • קורסים מקצועיים

    במקום תוכלו ללמוד איך להיות נהג מירוצים מקצועי!!
    שאלו אותנו לגבי קורס נהיגת קרטינג מקצועי ומאתגר
  • שעות פעילות

    שעות פתיחה :

    שעות חורף
    ימים ה', ו', ש', א', - 10:00 - 24:00
    ימים ב', ג', ד' - 10:00 - 22:00

    שעות קיץ
    ימים ה', ו', ש', א', - 10:00 - 01:00
    ימים ב', ג', ד' - 10:00 - 24:00

    חגים וחופשות - 10:00 עד 01:00

    לקבוצות מתואמות : האפשרות מ 06:00 בבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה..
  • דרכי יצירת קשר


    טלפון :  04-8501060  (מענה אנושי עד חצות)
    פקס   : 04-8500976
    אימייל   8501060@gmail.com
    מנהל כללי (ארנסט): 052-5549898
  • חדש בדן קרטינג

    רכבי קרטינג המתקדמים בעולם עכשיו בדן קרטינג!!
    SODI RX7 - תוצרת צרפת
  • חוג קרטינג

    חדש בדן קרטינג
    חוג קרטינג ראשון מסוגו בארץ
    לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם המסלול
    04-8501060
  • קרטינג חוצות

    קרטינג חוצות המפרץ מותאם לנהיגת חורף ופתוח בכל ימות השנה 
    צרו קשר עוד היום לפרטים נוספים
    04-8501060